Grad NOVSKA Službene stranice

JAVNI NATJEČAJ ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNIH POVRŠINA ZA POSTAVLJANJE ŠTANDOVA ZA PRIGODNU PRODAJU NA DAN GRADA NOVSKE – 18. LISTOPADA 2015. GODINE

Na temelju članka 4. Odluke o prodaji robe izvan prodavaonica („Službeni vjesnik“ 49/09, 19/12), Gradonačelnik Grada Novske raspisuje

JAVNI NATJEČAJ ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNIH POVRŠINA ZA POSTAVLJANJE ŠTANDOVA ZA PRIGODNU PRODAJU NA DAN GRADA NOVSKE – 18. LISTOPADA 2015. GODINE

 

OVDJE MOŽETE POGLEDATI RASPORED ŠTANDOVA


 I.     PREDMET ZAKUPA

1. Zakup dijela  javne površine na Trgu dr. Franje Tuđmana  i  Trgu Đure Szabe u Novskoj, na pješačkoj zoni na potezu od  trgovine Mana (početna lokacija)  do parkirališta trgovine „Konzum“ na Trgu Đure Szabe (posljednja lokacija),  za postavljanje štandova za prodaju prigodnih proizvoda  (igračaka, bombona, ukrasnih predmeta, umjetničkih predmeta, domaćih proizvoda, suvenira, svježe pripremljenih prehrambenih proizvoda - palačinke, šećerna vata, kokice i sl.),  automata i peći za pečenje plodina.


II.       UVJETI NATJEČAJA

1. Početna  zakupnina za zakup javne površine iznosi 100,00  kn po jednom metru dužnom dnevno.

2. Maksimalna površina koju jedan natjecatelj može zakupiti za namjenu navedenu u točki  I.1. iznosi  6 metara dužnih (maksimalna dimenzija 6x2).

3. Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je ponuđena zakupnina po jednom metru dužnom javne površine.

Dodatni kriteriji: Ako više ponuditelja ponudi isti iznos zakupnine, prednost ima ona ponuda kojom se zakupljuje više metara dužnih javne površine, a ako više ponuditelja ponudi osim istog iznosa zakupnine i istu veličinu javne površine, prednost ima onaj ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena u pisarnicu Grada Novske.

4. Najpovoljnija je ona ponuda koja nosi najviši iznos zakupnine po jednom metru dužnom.
U slučaju iz točke 3., kada ima više ponuda s istim iznosom zakupnine, za izbor povoljnije ponude primjenjuju se i dodatni kriteriji.

5. Lokacije će se dodjeljivati na način da ponuditelj s najvišim iznosom ponuđene zakupnine po metru dužnom dobije lokaciju koja je najbliža centralnom zbivanju (šetnica od trgovine Mana na Trgu dr. Franje Tuđmana)  i tako redom do ponude koja je najniža (na Trgu Đure Szabe).
 
6. Točna pozicija lokacije za svakog ponuditelja  bit će definirana nakon otvaranja ponuda i utvrđivanja redoslijeda ponuđača, u skladu s kriterijima iz ovog natječaja.

7. Broj pojedinačnih lokacija koje će se moći dati u zakup ovisit će o broju ponuda koje pristignu na ovaj natječaj, o zakupljenom broju kvadrata svakog pojedinog ponuditelja, te  prostornih mogućnosti javne površine koja je predmet zakupa. (od početne lokacije do završne lokacije).Onim ponuditeljima kojima se neće moći dodijeliti lokacija, jamčevina će se vratiti. 

8. U slučaju odustajanja pojedinog izabranog ponuditelja od zakupa javne površine, jamčevina se neće vratiti.
 
9. Natjecati se mogu isključivo pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti koju namjeravaju obavljati na lokaciji koja se daje u zakup.
 
10. Grad Novska ne osigurava izabranim ponuditeljima na ovom natječaju priključak na vodu ili priključak na električnu energiju.

11. Krajnji rok za dostavu pismenih ponuda  je 7. listopad 2015. do 14,00 sati  na adresu: Grad Novska, Trg dr. Franje Tuđmana 2, 44330 Novska, s naznakom «Natječaj za zakup javne površine – Dan Grada Novske - prodaja prigodnih proizvoda sa štandova“- NE OTVARAJ.

12. Sastavni dio ovog natječaja je slikovni prikaz položaja lokacija za štandove koji se   može skinuti s internetske stranice Grada Novske. Ovim slikovnim prikazom ne daje se oznaka točne lokacije za pojedinu poziciju štanda, već se samo daje informacija o načinu kako će se slagati štandovi.

13. Pismene ponude sadrže:
- naziv ponuditelja i osnovni podaci o ponuditelju,
- kontakt telefon, mobitel, adresa ponuditelja i e-mail odgovorne osobe ponuditelja za potrebu slanja obavijesti,
- ponuđenu zakupninu po  jednom metru dužnom,
- površina koja se uzima u zakup ( maksimalno 6 metara dužnih, maksimalna dimenzija: 6x2),
- vrstu proizvoda koja će se prodavati sa štanda ili iz automata,
- preslika osobne iskaznice za fizičke osobe ako je ponuditelj fizička osoba,
- preslika  rješenja o obrtu ako je ponuditelj obrtnik,
- izvadak iz sudskog registra za pravne osobe,
- preslika Rješenja o upisu u registar udruga, ako je ponuditelj  udruga,
- preslika Rješenja o upisu u registar obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, ako je ponuditelj      OPG,
- OIB ponuditelja, 
- dokaz o uplaćenoj jamčevini,
- naziv banke i IBAN računa na koji će se izvršiti povrat jamčevine.

14. S ponuditeljima će se zaključiti Ugovor o zakupu nakon otvaranja ponuda.  U slučaju neodazivanja na potpis ugovora u navedenom roku smatrat će se da je ponuditelj odustao od zakupa javne površine.

15. Svaki zakupac dužan je na dan 18. listopada  2015. u vrijeme koje će biti označeno u ugovoru, postaviti štand na dodijeljenu lokaciju i uplatiti zakupninu. U slučaju da zakupac ne postavi štand u ugovoreno  vrijeme na lokaciju ili ne uplati zakupninu prije postavljanja štanda, smatrat će se da je jednostrano raskinuo ugovor u kojem slučaju mu se plaćena jamčevina neće vratiti.

16. Ponuditelji su dužni prije podnošenja ponude uplatiti jamčevinu u iznosu  od 200,00  kuna (dvostruki početni iznos zakupnine po metru dužnom), koju uplaćuju na žiro-račun Grada Novske IBAN:HR40 2340009 1829300005, model 68,  poziv na broj:  7706-OIB.

Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, iz razloga navedenih u točki 7. ovog natječaja, jamčevina se vraća u roku 8 dana od konačnosti odluke o izboru  ponuditelja, a izabranim ponuditeljima jamčevina se uračunava u zakupninu. 
 
17. Otvaranje ponuda i utvrđivanje redoslijeda ponuđača izvršit će Povjerenstvo Grada Novske u Gradskoj vijećnici dana 9. listopada 2015. godine u 9,00 sati. 
 
18. Nepotpune i nepravovremene ponude neće se uzimati u obzir prilikom odabira ponuditelja, kao ni ponude onih ponuditelja koji nisu podmirili obvezu prema Gradu Novska po osnovi prijašnjih korištenja javne površine.
 
19. Odluku o izabranim ponuditeljima i rednom broju ostvarene lokacije ponuditelja donosi Gradonačelnik Grada Novske . Odluka o izabranim ponuditeljima i broju ostvarene lokacije objavit će se na internetskoj stranici Grada Novske na mjesto predviđeno za važne obavijesti, odmah po njenom donošenju. 
 
20. Ako izabrani  ponuditelj odustane od zakupa javne površine, gubi pravo na povrat  jamčevine.
 
21. Dodatne informacije o ovom javnom natječaju mogu se dobiti u dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, komunalni sustav i prostorno uređenje Grada Novske, tel. (044 ) 691-520.

KLASA: 944-15/15-01/6
URBROJ:2176/04-03-15-1
Novska, 28. rujan 2015.
                             

GRADONAČELNIK
mr. sc. Vlado Klasan