Kako bi detektirali sve raspoložive turističke, prirodne i kulturne resurse, a cjelokupnu ponudu prezentirali gostima, u izradi je dugoročna „Strategija razvoja turizma Grada Novske“. Projekt izrade dokumenta povjeren je Vidi Iličić, direktorici Poduzetničkog centra iz Garešnice i suradnicima.
Nakon što je nedavno održana prva radionica, s naglaskom na kulturnu baštinu, s predstavnicima gradskih ustanova, na drugoj radionici okupili su se ostali akteri koji doprinose širokoj i raznovrsnoj ponudi, kulturnim, etno događanjima i gastronomskoj ponudi.
Kako je naglasila Vida Iličić, „u pojedinačnim razgovorima sudionici su mogli aktivno predstaviti projekte i sadržaje iz djelokruga vlastitih aktivnosti, a koji mogu doprinijeti razvoju turizma na području Grada Novske i naći se u „Strategija razvoja turizma“.
Dijalog između građana, gradskih ustanova i udruga koje djeluju na području Grada Novske, važan je korak. Kako ističe Marija Kušmiš, zamjenica gradonačelnika, treba uspostaviti „zdravu komunikaciju“, od predstavnika lokalne samouprave do proizvođača, OPG-a, obrtnika, sa svima koji stvaraju aktivnosti u turizmu i kulturi.
Obilaskom terena, ponuđača programa i sadržaja izraditi će se i baza podataka projekata, koji bi se kroz Razvojnu agenciju Grada Novske u što većoj mjeri trebali realizirati.