• Povećaj font
  • Smanji font
  • Promijeni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Promijeni vrstu slova
  • Vrati izvorno
Pitanja gradonačelniku
02.2015.
  • 24.02.2015.

    Poštovani, zanima me samo da li je u opisu posla dogradonačelnika,odvoz i dovoz djece pod radnim vremenom,ako je zanima me može li dotični dovoziti i razvoziti moju djecu!? I koja je plaća tog dogradonačelnika? Gospodina Baića često viđam da pod radnim vremenom vozi svoju djecu! Unaprijed zahvaljujem! Nadam se i odgovoru,vjerujem da nisam jedini koji je to zapazio!

    Poštovani,
    jednako kao  svi službenici i namještenici  Gradske uprave, zamjenik gradonačelnika Baić (dužnosnik) ima zakonom utvrđeno pravo na  odmor (stanku) u trajanju od pola sata tijekom radnog vremena. Način na koji službenici i namještenici, kao i dužnosnici koriste dnevni odmor osobne je prirode.
    Prikaži / sakrij odgovor
  • 23.02.2015.

    Poštovani gradonačelniče; Tijekom svog obrazovanja stekao sam akademski naziv sveučilišnog specijalista ekonomije sa 360 ECTS bodova na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Imam 31 godinu i posjedujem oko šest godina radnog iskustva, većinom na poslovima SSS prodavača u različitim vrstama trgovina na području grada Novske. Zanima me da li Grad ima, ili da li će barem u bližoj budućnosti imati potrebe za stručnim kadrom mojeg profila? Postavljam pitanje jer ne bih htio napustiti svoju lokalnu zajednicu ako baš ne moram.Lp

     Poštovani,

    Grad Novska trenutno nema potrebu za Vašim kadrom, ali sve radimo kako bi u bližoj budućnosti bilo, prvenstveno s dogovorenim investitorima koji bi u našoj zoni izgradili poslovne objekte i u njima zaposlili  200 ljudi među kojima će biti i potrebe za kadrom Vašeg profila!!

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 23.02.2015.

    Poštovani zanima me tko treba ukloniti plakate što poslije svakih izbora još godinama stoje na rasvjetnim stupovima te čine ruglo u našem selu?

    Poštovani,

    predstavnici političkih stranaka dužni su ukloniti sve promidžbene plakate. Ukoliko imate informacije o lokacijama gdje se isti još uvijek nalaze, slobodno obavijestite komunalnog redara.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 23.02.2015.

    Poštovani,kolika je dopuštena brzina u Bukovačkoj ulici,jer pojedinci voze kao na auto putu, i kad će se policija malo sjetiti patrolirati, pa kad par puta opale po džepu to ludilo će stati.

    Poštovani,

    slažemo se s Vama i upoznati smo s problemom nesavjesnih vozača koji ugrožavaju sigurnost ostalih sudionika u prometu. Grad Novska je u više navrata obavijestio PP Novska o navedenoj prometnici.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 19.02.2015.

    Gradonačelniče, smiješno je i nisko da si sami postavljate pitanja i odgovarate na njih. LP

    Poštovana,

    nama nisu potrebna naručena pitanja, sva pitanja objavljujemo bez obzira na sadržaj i da li nas kude ili hvale! Sva objavljena pitanja su od Vas građana!!!

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 18.02.2015.

    Molim komunalnoga redara ako je moguće da se maknu u Rajiću svi psi lutalice koji slobodni hodaju i gazde se ne brinu o njima.Dva psa jedan smeđi i crni slobodno šeću po Rajiću i nečija dva manja šeću po Našoj kolodvorskoj ulici novo naselje.Ja imam ograđeno dvorište i moj pas je u dvorištu ne ide vani dok nečiji hodaju slobodno bez nadzora i odnekuda donose što kakve krepaštine kosti i prija tri dana su dovukli mrtvo prase odnekuda u kanal kraj ceste kod kuće Ivana Matića.Ja svoga psa držim u ogradi u dvorištu i po cijelu noć nemamo mira i spavanje od pasa lutalica jel cijelu noć napadaju na ogradu moga psa.Molim komunalnoga redara da to riješi za sada ja neću ništa poduzimati da nebi ispao bezobrazan a mogu i to biti ako se gazde pasa neodgovorno ponašaju i komunalni redar ne riješi taj problem.

    Poštovani,

    djelatnici Veterinarske stanice Pakrac, Sklonište za životinje, u suradnji sa komunalnim redarom redovito obavljaju nadzor javnih površina na području Grada Novske glede kretanja pasa lutalica. Ako imate bilo kakvih saznanja o nesavjesnim vlasnicima koji svoje pse puštaju bez nadzora na javnu površinu molimo Vas da nas kontaktirate na broj 044 691 512.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 18.02.2015.

    Gradonačelniče ali i dragi sugrađani, čitam ovo pismo upućeno od Udruga proisteklih iz Domovinskog rata. Čitam imena i prezimena potpisanih... Čitam tekst... Ovo što je izneseno, je u najmanju ruku sramotno, podmuklo i krajnje zlonamjerno. Kako ih nije sram, tolike godine su iz gradskog proračuna primali velike novce, za taj isti novac se provodili, zabavljali, putovali, uživali, pili i jeli, zapošljavali sebe i svoje bližnje dok pojedini građani nisu imali za kruh i mlijeko. Potpisnici tog istog dopisa, svima nama poznati, su ljudi niskog i sramotnog morala ,ponašanja, povijesti.... Na takav sramotan način, sramotnim dopisom, ne da rade samo štetu gradonačelniku, gradu, zajednici, nego rade štetu svima nama građanima, da se moramo sramotiti i crveniti radi tih ljudi. Ali opće je poznato da to sve iza sebe ima političku pozadinu, te svi mi dobro znamo u koje su stranačke boje ovi potpisnici obojani. Vjerom u vas, vaš rad i poštenje, nadam se da će te stati na kraj ovakvim ispadima i rušilačkim pokušajima rušenja gradske vlasti, te da se nećemo sramotiti i crveniti jer smo građani grada Novske, koje pojedinci poput ovakvih i sličnih njima sramote svakodnevno i nanose veliku štetu. Svako dobro! P.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 17.02.2015.

    Poštovani, zašto ste sebi podigli plaću, a djelatnicima u Gradu i pogotovo Knjižnici smanjili? Ne mislite li da je to nekorektno?

    Poštovani,

    Gradonačelniku Grada Novske i Zamjenicima gradonačelnika nisu povećane plaće, nego smanjene s obzirom da je osnovica za obračun plaća u mjesecu svibnju 2014. godine smanjena s  4.491,236  na 4.221.762 i plaće su znatno smanjene.
    Prikaži / sakrij odgovor
  • 17.02.2015.

    Postovani gradonacelnice,zanima me kada ce se obnoviti zgrada na Trgu Gjure Szabe 2? To je ona iznad Kozma. Naime,zivim u toj zgradi,u stanu je puno vlage i plijesni po zidovima. Zgrada je sva izgranatirana kao i sve ostale na Trgu za vrijeme rata. Zanima me,je li nije sramota za grad da nakon 25 godina poslije rata,zgrade budu u istom stanju kao da se jucer dogodio? Unaprijed zahvaljujem!

    Poštovani,
    Grad Novska nije nadležan za poslove obnove i uređenja fasade Vaše zgrade obzirom da su svi stanovi i poslovni prostori  privatno vlasništvo. Također se uređenje fasada ne financira iz proračuna, već prvenstveno iz sredstava zajedničke pričuve, drugih prihoda npr. od najma ili zakupa zajedničkih  prostorija ili kreditom svih vlasnika.
     
    Vlasnici stanova na Trgu Đure Szabe 2  i Stambeni servis - Poslovni centar d.o.o. Zagreb sklopili su 2007. godine  Ugovor o upravljanju stambenom zgradom u Novskoj, Trg Đure 2, prema kojem su vlasnici stanova upravljanje stambenom zgradom prenijeli na upravitelja koji u ime i za račun suvlasnika organizira redovno održavanje zajedničkih dijelova i uređaja nekretnine u graditeljskom i funkcionalnom stanju.
     
    Kod odlučivanja o pitanjima koja prelaze okvire redovnog upravljanja potrebna je suglasnost svih suvlasnika (popravci na zajedničkim dijelovima koji imaju karakter rekonstrukcije, a za koje je potrebna građevna dozvola i radovi na zajedničkim dijelovima i uređajima koji povećavaju vrijednost objekta).
     
    Predlažemo da se obratite predstavniku suvlasnika i upravitelju zgrade.
     
    Grad Novska može predstavniku suvlasnika i upravitelju zgrade pomoći putem Upravnog odjela za gospodarstvo i EU fondove informacijama o prijavi na natječaj koji sufinaciraju obnovu višestambenih zgrada.
    Prikaži / sakrij odgovor
  • 12.02.2015.

    Poštovani ,zašto u gradu Novska nema niti jedne dežurne ljekarne vikendom

    Poštovana,

    prema standardima za ljekarničku djelatnost, nije predviđeno da Grad Novska ima dežurnu ljekarnu. Također, pitanje postojanja takve ljekarne ne ovisi o Gradu kao jednici lokalne samouprave.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 12.02.2015.

    Poštovani! Zanima me hoće li u skoroj budućnosti doći do potpunog presvlačenja asfalta u selu Bročice?Vidljivo je da se ulažu napori da se rupe saniraju,ali to je čisti gubitak i vremena i novca,jer svakim novim oborinama "fleke" se uništavaju,a nastale rupe sve su veće i veće! HVALA NA ODGOVORU!!!

    Poštovani,

    glavna prometnica u Bročicama je u nadležnosti ŽUC-a, s kojima smo u redovitoj komunikaciji. Pregovori idu u smjeru da se prometnica rekonstruira te ojača kolnička kontrukcija ispod asfalta.  Daljni postupci ovise o dinamici pregovora te osiguravanju Proračunskih sredstava. Intencija je da se prometnica u što kraćem roku rekonstruira.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 12.02.2015.

    Poštovani,imate li u planu izgraditi pješačku stazu u Vinogradskoj ulici i KADA..

    Poštovani,

    imamo u planu izgradnju pješačke staze u Vašoj ulici, no s obzirom na složenost imovinsko-pravnih odnosa (kuće gotovo na cesti) i mogućnostima Proračuna, ne možemo utvrditi točno vrijeme. Svakako tražimo najpovoljnije rješenje.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 12.02.2015.

    Gdje bi bila lokacija nove pošte ako bi grad zamojenio nekretnine sa njom.

    Poštovani,

    dok traju pregovori s HT-om i Hrvatskim poštama, ne možemo govoriti o lokaciji. Kada se definiraju svi uvjeti pregovora, znati ćemo lokaciju.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 12.02.2015.

    Poštovanje, da li negdje u arhivi možete pronaći podatak o broju zaposlenih ljudi (ne mislim na državne institucije nego tada kako su se zvale radne organizacije ili slično) na području bivše općine Novska od 1980 - 1989 godine. Ako da objavite ovdje sa nazivom i brojem zaposlenih da malo promijenimo ove teme jer smatram da pitanja oko nebitnih tema nam ne trebaju. Te 80-e godine su moje djetinjstvo, polako nam ta vremena prolaze i ostaju sjećanja pa vas gradonačelniče ili vaše suradnike molim da tu rang listu poduzeća ovdje objavite. Nadam se da je takvih poduzeća bilo više od 5. I još jedno pitanje koliko je sada nezaposlenih u gradu Novska?

    Poštovani,

    bivše Općine su na svom području obavljale upravne poslove  prema Zakonu o upravi kao i današnji gradovi koji kao  jedinice lokalne samouprave NISU u svom djelokrugu vodile evididencije o gospodarskim subjektima. Za podatke se možete obratiti Zavodu za statistiku koji prema našem saznanju te podatke mora čuvati najmanje 15 godina. Podatak o broju nezaposlenih vodi Hrvatski zavod za zapošljavanje, prema kojemu je trenutno 1601 nezaposlena osoba na području Grada Novske.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 11.02.2015.

    Poštovani, zanima me ima li novoizrađena ulica koja spaja ulicu Tina Ujevića i obilaznicu uporabnu dozvolu, kada će u toj ulici biti izgrađena potrebna infrastruktura (voda, plin i struja), te kada će biti dozvoljena gradnja stambenih objekata u toj ulici. Još prošla gradska uprava prije izgradnje te ulici najavljivala je da će uz nju ići sva potrebna infrastruktura ali za sada je samo izgrađena kanalizacija i to zbog odvodnje oborinskih voda. Nema ni rasvjete u toj ulici pogotovo na dijelu koji ide iza kuća u ulici Vladimira Nazora te iz te ulice svatko može nesmetano ući po noći u dvorište te otuđiti razne stvari. Također bi bilo poželjno da se što prije postavi rasvijete na križanju te ulice sa obilaznicom jer po noći zbog dobre neosvijetljenosti i velike brzine kojom se vozi po obilaznici bilo već nekoliko nesreća gdje su ljudi automobilom udarili u otoke na tom raskrižju.

    Poštovani,

    za ovu prometnicu proveden je tehnički pregled, te je u travnju 2013. godine izdana uporabna dozvola. Prema Urbanističkom planu uređenja Novske u području uz ovu spojnu cestu dopuštena je gradnja. Izgradnja infrastrukture vezana je za iskaz interesa oko gradnje, a obzirom da prema našim informacijama do sada nije podnesen niti jedan zahtjev za izdavanje građevinske dozvole, Grad Novska neće ulagati u infrastrukturu. Što se tiče križanja s državnom cestom (D47) svakako se slažemo s Vama te tražimo najoptimalnije rješenje.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 10.02.2015.

    Poštovanje.Zanima me tko je nadležan za čišćenje autobusnih stajališta od snjega,i u prolječe,ljeto,jesen od trave koja zraste stajalište.Koliko vidim ovdje kod mene u Brestači piše na kučici grad Novska ,ali niti jednom nitko od djelatnika pretpostavljam Novokoma nije očistio od snjega ili pokosio od trave ,,već to radim ja.Danas sam prošao cijelu Brestaču,Novskom Zagrebačkom,Ilirskom ,Radničkom i nigdje nitko nije strugnuo lopatom.

    Poštovani,
    autobusna stajališta su u vlasništvu Grada Novske, a održavanje istih tijekom cijele godine dužnost je komunalne tvrtke Novokom, dok nadzor nad održavanjem istih provodi komunalni redar.
    Obzirom da komunalni sustav Grada Novske pokriva kompletnu infrastrukturu šireg područja, događa se da se pojave nepravilnosti koje se ne registriraju odmah ili je za njihovo rješenje potrebno izvjesno vrijeme.
    U svrhu što kvalitetnijeg i boljeg funkcioniranja komunalnog sustava Grad Novska na svojim internet stranicama ima rubriku Prijava kvarova i nedostataka u komunalnom gospodarstvu (zelena rubrika) putem kojeg građani mogu non-stop svaki dan prijaviti kvar ili nedostatak elektronskim putem ili nazvati komunalnog redara u svrhu prijave i otklanjanja kvara ili nedostataka.
    Po prijavi kvara isti se obradi na način da predstavnik grada napravi izvid na terenu, utvrdi količinu i iznos kvara ili nepravilnosti, te kontaktira ovlaštenog izvođača radova za utvrđeni dio posla.

    Isto tako građani trebaju imati na umu da se pojedine vrste kvarova ili nedostataka ne izvode odmah (npr. zamjena žarulje na javnoj rasvjeti ili krpanje asfalta) jer trošak mobilizacije opreme i ljudi je mnogostruko veći od samog kvara ili se izvode kada se steknu vremenski uvjeti.
    Iz navedenog razloga se npr. održavanje javne rasvjete izvodi jednom mjesečno, dok se asfalterski radovi izvode dva puta godišnje, a košnja javnih površina prema potrebi ovisno o vremenskim uvjetima tijekom godine.

    Nadalje, događa se tijekom godine da usljed klimatskih poremećaja dolazi do prekomjerne kiše ili snijega za koje građani nisu spremni, dok komunalna tvrtka ima zahtjeva za intervencijama daleko više od raspoložive opreme i ljudstva. Isto se riješava na način da se radi non-stop, ali sa jasno definiranim prioritetima i ciljevima. Tako se na primjer prvo čiste ulice do Doma zdravlja i Hitne pomoći, škola, radnih mjesta i sl.

    Na kraju molimo sve savjesne građane da utvrde li nekakvu nepravilnost ili kvar na komunalnom sustavu da isto dojave, budu strplivi do uklanjanja istog i održavaju svoj posjed i imovinu kako je to predviđeno Odlukom o komunalnom redu na dobrobit svih građana Grada Novske.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 10.02.2015.

    Poštovanje mi imamo stazu pješaćku uz cestu kad oćistimo snjeg poslje ralica sav snjeg sa ceste baci na stazu a mali traktor ne ćisti staze molim vas da nešto poduzmete jer ima kuća koje su prazne gdje niko nećisti imamo redara . HVALA

    Poštovani,

    molim Vas da navedete točno o kojoj ulici se radi.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 10.02.2015.

    Poštovani, smatrate li da je radno vrijeme upravnih odjela gradske uprave korektno? Naime, radno vrijeme od 7,00 do 15,00 odgovara isključivo zaposlenima u gradskoj upravi. Jeste li razmišljali o uvođenju barem jednog radnog dana s poslijepodnevnim ili barem produženim radnim vremenom?

    Poštovani,

    hvala vam na sugestiji, razmotrit ćemo Vaš prijedlog.
    Prikaži / sakrij odgovor
  • 10.02.2015.

    Poštovani, u veza s razdvajanjem otpada idemo u pravom smjeru. To je u svim zapadnim zemljama odavno standard i nije nikakva novost ove iki one vlasti. Zbog toga bravo gradonačelniku sto idemo u korak s zapadom. P.s. dali stakleni otpad odvajamo u posebnu kantu iki u gradski kontejner? ??

    Poštovani,

    za sada se staklo odlaže na zelenim otocima. Lokacije zelenih otoka možete provjeriti na internetskoj stranici Novokoma d.o.o.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 10.02.2015.

    Postovani,znam da je parkiraliste na Trgu Gjure Szabe gradsko. Zanima me da li bi nas komunalni redar ponekad mogao navratiti i uredovati s parkiranjem auta,na parkiraliste stane cca 25 auta,ali rijetko kada ima vise od 15tak. Pogotovo kada dolaze tzv. LIJENI gosti Intime koji bi da mogu autom usli,i zauzmu dva -tri parkirna mjesta. A,mi stanati zgrada moramo razmisljati gdje parkirati. Osobno bi placala parkirno mjesto,da postoji takva mogucnost? I,jos jedno pitanje vezano uz ovaj snijeg i ciscenje; tko je zaduzen za ciscenje tog istog parkiralista? Unaprijed hvala.

    Poštovani,

    Grad Novska nema prometnog redara koji bi kontrolirao parkiranje osobnih i ostalih automobila na javnim parkiralištima. Gore navedeno nije u nadležnosti komunalnog redara. Što se tiče čišćenja navedenog parkirališta od snijega i leda, isto obavljaju djelatnici Novokoma d.o.o.. Međutim, veliki problem predstavljaju parkirani automobili zbog kojih nije moguće u cijelosti očistiti navedenu površinu.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 09.02.2015.

    ZANIMA ME KO TREBA ČISTITI MOSTOVE OD SNJEGA U BRESTAČI

    Poštovani,

    čišćenje snijega je u nadležnosti Novokom-a d.o.o., ukoliko su vremenski uvjeti povoljni, snijeg se redovito čisti.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 09.02.2015.

    ovome gospodinu što je puno 42 kune za odvoz smeće bih poručio....gospodine dragi ako vam je to previše za platiti nemoj te popiti 7 kava u birtiji u kojoj pijete svaki dan i eto vam za odvoz smeća.....sirotinja veća od vas plaća i ne žali se ,a vi koji imate 40 godina,vama je puno...sramota od vas....nadam se da će te ovo objaviti

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 06.02.2015.

    Poštovani, Mene zanima kad će se obnoviti zgrada pošte, naime već godinama skela samo stoji ali nikakvih pomaka nema, a zgrada je izgranatirana i prava je sramota za grad. Unaprijed hvala

    Poštovani,

    zgrada pošte u vlasništvu je 50% HT-a i 50% Hrvatskih pošta. Trenutno smo u fazi pregovora oko uređivanja vlasničkih odnosa ili zamjene nakretnine, kako bismo zgradu pošte kandidirali na natječaje za EU fondove.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 06.02.2015.

    Poštovani, da li je moguće, u suradnji s PP Novska dogovoriti postavljanje kamera za praćenje (snimanje) prometa, jer imamo previše bolesnika koji se naganjaju kao po pisti, da se jednom već stane na kraj takvim problematičnim osobama. Naravno, zna se tko može dobiti kaznu i koga se kažnjava, ali postavljanjem takvih kamera bi se jednostavno povećala sigurnost svih nas, jer se nebi moglo dogoditi "opraštanje na licu mjesta" nego bi zapisi ostajali trajno, i moralo bi se kažnjavati problematične osobe. Ovo bi u svakom slučaju bila mala cijena za grad, a sigurnost bi se višestruko povećala. Policija bi mogla raditi posao i na drugim lokacijama, a kritične točke bi bile osigurane. Ovdje nam samo ostaje pitanje koliko vrijede ljudski životi...

    Poštovani,

    djelimo Vašu zabrinutost o sigurnosti prometa no postavljanje kamera je u nadležnosti MUP-a koji provodi Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa, ali kroz 3 županije (Grad Zagreb, Osječko baranjska i Primorsko goranska). Djelatnici PP Novska su svakodnevno na prometnicama koje su prema postotcima najugroženije i najopasnije.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 05.02.2015.

    Nemojte više odgovarati na pitanja u vezi s kantama za razvrstavanje otpada. To su provokacije određenih ljudi koji su ljubomorni na vas i što vi radite. Kante za razvrstavanje otpada su obvezne te ih svi moraju imati (za papir plava i plastiku žuta). Neće se više skupljati u veće već u njih. Nekima je puno dati 50-60 kuna za dvije kante a kada je prošla vlast uvela (prodavala) zelene kante za miješani otpad po više od 140kn onda smo bili sretni i pljeskali im. Pa ljudi budite realni i prestanite sa provokacijama.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 04.02.2015.

    Poštovani! Prije izbora za gradonačelnika smo razgovarali o bankama u Novskoj, pa me sada interesira dali ste išta poduzeli po tom pitanju i kako sada stvari stoje. Nadam se da se sjećate tog razgovora jer ste obećali da kad postanete gradonačelnik ćete promijeniti stvari i da će u Novskoj biti više banaka. Inače Vas podržavam u Vašem radu i samo tako Nastavite jer je ovaj grad nakon 20-ak godina spavanja i HDZ-ovog nerada napokon našao način da krene dalje. Samo tako naprijed. Hvala!

    Poštovani,

    naša intencija je svakako omogućiti dolazak još jedne banke u Grad Novska, te smo u tom pravcu održali radni sastanak s predstavnicima određene banke. Započeta je procedura pregovora te ćemo uložiti maksimalan trud kako bismo pozitivno završili pregovore.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 04.02.2015.

    Poštovani! Vidim mnogobrojna pitanja u svezi novih kanti za razvrstavanje otpada.Kažete u prethodnom odgovoru da će mo dobiti još po dvije kante ,jednu za staklo , jednu za plastiku a u postojeću kantu koju već imamo će mo bacati sav ostali otpad. A šta je s papirom, kartonom koji smo do sada bacali u vrećice? Zar će mo njega i dalje morati odvajati u vrećice ili se on više ne mora odvajati. Ako ne onda on spada pod ostali otpad i ide u postojeću kantu koju imamo. Molio bi konkretnije objašnjenje koliko će svako kućanstvo po novom imati raznoraznih kanti te šta se sve u njih mora razvrstavati?

    Poštovani,

    kante za razvrstavanje otpada koje će se zaduživati isto tako će biti za papir i karton-plava, te za plastiku žuta kanta, za miješani komunalni otpad postojeća zelena. Kada se kante podijele više se neće odvajati otpad u vrećice.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 04.02.2015.

    Poštovani, evo još malo informacija o našim starim, nezamjenjivim kadrovima. http://www.vecernji.hr/hrvatska/ako-ga-smijene-iz-fotelje-direktora-dobit-ce-deset-placa-cetiri-vise-od-zupana-986556 Sva sreća da niste zaposlili ovako kompetentnu i nezamjenjivu osobu u Gradu, jer naš proračun bi teško istrpio ovakve "sposobne poduzetnike". Sva sreća da nam je došla "promjena" vlasti na županijskoj razini (naravno da je osoba koja nije u mogućnosti izvući jedno mjestašce kao što je Glina, kompetentna da nam upravlja županijom) i da si zapošljava ovakve ljude. I naravno, uopće nije potrebno da jedan župan bude upoznat sa sadržajem ugovora svojih zaposlenika, pogotovo ako se radi o kvazi direktorčićima...da je to glavna osoba u nekoj ozbiljnoj firmi, ovo jutro nebi dočekao ni pred vratima te firme, nego ulicu dalje, ali eto, takvi nama vladaju zadnjih 25 godina... Pokušajte se odmaknuti od ovakvih predložaka funkcioniranja, napravite nam malo za grad, ali ga barem pomaknite s mrtve točke, i biti ćete vječno zapamćeni, kao oni koji su nas napokon izvukli iz konstantnog propadanja "ZNA SE" garniture. lijep pozdrav

    Poštovani,

    mi ne funkcioniramo na takav način, što smo u više navrata i dokazali.

    U proteklih 18mj.  dokazali smo kako se Grad može pokrenuti, osigurali smo stipendije za sve učenike i studente, sufinancirali smo nabavku udžbenika, osigurali dolazak 3 tvrtke koje će uskoro zaposliti 200tinjak ljudi, "izvukli" smo iz raznih Fondova iznos od 15 milijuna kuna, započeli radove na uređenju jezera, omogućili dolazak Veleučilišta u Novsku, potpisali ugovor sa ŽUC-om o rekonstrukciji ceste Brestača-Kozarice-Torovi, zatim ugovor o izvođenju radova I. faze uređenja deponije smeća na "Kurjakani"   te još mnogo toga što pokazuje naš rad i trud.

    Prikaži / sakrij odgovor
  • 03.02.2015.

    Zanima me pošto sada razvrstavamo otpad. Gdje se odlaže tetrapak od mlijeka ili raznih sokova. Svaka općina ili grad ima drugačije uređeno gdje se odlaže. Da li je to sa papirom ili plastikom?

    Poštovani,

    Tetra-pak predstavlja ime za pakiranje za tekućine, odnosno kartonska ambalaža za napitke. Tetrapak se sastoji od 75% papira, 20% plastike (polietilen) i 5% aluminija. Proces recikliranja višeslojnog papira ili kartona ne razlikuje se previše od postupka recikliranja papira iz razloga što jednom kada se izdvoje celulozna vlakna, postupak recikliranja je isti kao i kod papira. Za sada nam nije poznato da u Hrvatskoj postoji takva vrsta recikliranja, pa se i dalje odlaže sa miješanim komunalnim otpadom.

    Prikaži / sakrij odgovor